top of page

BMW I3S - 184 KM

I3s jeździ jak szatan. Po pierwsze, jego prowadzenie dostarcza sportowych wrażeń. Ma zresztą jak Porsche 911, silnik z tyłu i napęd na tył. Poza tym, w porównaniu ze zwykłym i3 mamy zawieszenie obniżone o centymetr i o 4 cm szerszy rozstaw kół. W standardzie są 20-calowe koła. To dobrze wygląda i na dodatek poprawia zachowanie na drodze, o ile ktoś lubi dynamiczne prowadzenie.

Ponadto i3s do setki rozpędza się w 6,9 s, ale przyspieszenie to nie jest porównywalne z wynikiem uzyskiwanym przez samochód ze spalinowym napędem. Tu wciskamy gaz i czujemy, że natychmiast wciska nas w fotel – jak w małym odrzutowcu, w którym pilot dla zabawy od razu przesunął przepustnicę do oporu, dając pełny ciąg silnikom. Silnik elektryczny od razu, od ruszenia, daje do dyspozycji cały swój moment obrotowy i to jest wrażenie, które nie przestaje mnie fascynować. Co więcej, i3s kontynuuje wciskające w fotel przyspieszanie o wiele dłużej niż słabsze elektryki: 130 km/h to dla tego modelu żaden problem, a prędkość maksymalna to aż 160 km/h. Dla samochodu na prąd to naprawdę dużo.

BMW I3s: Galeria

DANE TECHNICZNE

Rodzaj silnika -  elektryczny
Moc: 184 KM
Moment obrotowy 270 Nm
Skrzynia biegów i napęd : Jedno przełożenie, napęd na tył
Prędkość maksymalna: 160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h -6,9 s
Średnie zużycie paliwa - 14,3 kWh/100 km (producent)
Masa własna - 1340 kg

CENNIK

24H

599 ZŁ

Limit km - 200

2- 6 DNI

500 ZŁ / DZIEŃ

Limit km - 200 / dzień

7-12 DNI

430 ZŁ / DZIEŃ

Limit km - 200 / dzień

14 DNI+

300 ZŁ/  DZIEŃ

Limit km - 200 / dzień

MIESIĄC

6000 ZŁ

Limit km - ustalany indywidualnie

bottom of page