top of page

Jaguar XE 2.0 D R-Sport

Jaguar XE – agresywny wygląd w wersji R-Sport


Nadwozie testowego egzemplarza wygląda wyjątkowo agresywnie, wszystko za sprawą pakietu R-Sport, który zawierał: czarny grill, sportowy zderzak przedni, spojlery progowe i na tylnej klapie oraz 18-calowe aluminiowe koła. We wnętrzu również nie zabrakło elementów świadczących, że Jaguar XE nie jest zwykłym sedanem klasy premium tylko autem ze sportowym rodowodem.

Jaguar XE – prowadzenie bez zarzutu

Podczas dynamicznej jazdy doceniliśmy także podwozie, które wcale nie ustępuje temu w jakie wyposażone jest BMW serii 3. Nie ma co prawda systemu zmiennej pracy amortyzatorów, ale za to sportową charakterystykę, która sprawiała, że nadwozie Jaguara XE zachowywało się stabilnie i przewidywalnie. Do sportowej jazdy zachęcał także niezwykle precyzyjny układ kierowniczy wyposażony w elektrohydrauliczne wspomaganie. Poza torem, mimo sztywniejszych nastawów zawieszenia filtrowanie nierówności drogi przebiegało dobrze, bez rzadnych nieprzyjemnych dźwięków.

Jaguar XE – innowacyjne systemy

Na pokładzie najnowszego Jaguara nie zabrakło nowoczesnych elektronicznych systemów, m. in.: czujnik martwego pola, aktywny tempomat, system automatycznego hamowania (kamera stereoskopowa potrafi wykryć pojazd z odległości nawet 100 m), system rozpoznawania znaków drogowych, line assist i układ automatycznego parkowania.

JEEP SRT8 6.4L: Galeria
IMG_8632.jpeg

DANE TECHNICZNE

Silnik-typ/cylindry/zaworyt.diesel R4/16

Pojemność1999

Moc. maks.180/4000 KM/obr./min

Moment430/1750-2500 Nm/obr./min

Masa własna1565

Zbiornik paliwa56 l

Wymiary (dł./szer./wys.)4672/1850/1416 mm

Przysp. 0-100 km/h fabr.7,8 s

Napędaut. 8/tylny

Prędkość maks.230 km/h

CENNIK

1-2 DNI

450 ZŁ

Limit km - 200

3- 6 DNI

350 ZŁ / DZIEŃ

Limit km - 200 / dzień

7-13 DNI

300 ZŁ / DZIEŃ

Limit km - 200 / dzień

14 DNI+

250 ZŁ/  DZIEŃ

Limit km - 200 / dzień

30 DNI+

200 ZŁ / DZIEŃ

 limit 100 km

bottom of page